قیمت و خرید آنواع کولر آبی سلولزی و پرتابل مناسب همه ها

قیمت و خرید کردن آنواع کولر آبی سلولزی و پرتابل مطلوب تمامی محفظه ها
کولر آبی

کولر آبی سلولزی سپهر الکتریک 5000 با جایگاه انرژی B کولری مطلوب به جهت ساختمان های مسکونی و دکان ها است.

کولر آبی قابل حمل ریتون با اقتدار باد دهی 850 متر مکعب در ادامه ساعت و همینطور دهانه باد خروجی 35 سانتی متری که در ادامه آن از پد سلولزی به کارگیری شده است.

کولر آبی پرتابل برفاب با اقتدار و اقتدار باد دهی 3100 که چرخ دار هست و به وسیله 80 % از خریداران پیشنهاد شده است. Th is content has  been g᠎en erat​ed by G SA Con tent Gen erator D​emov er sion᠎.

چنانچه کولری قویتر از نیاز خویش بخرید نیز مشکلزا هست زیرا چنانچه خاموشش نمایید در ادامه گرما میمانید و چنانچه شفاف باشد منزل بیش از حد خنک میشود.

از معایب کولرهای پوشالی می توان به قابلیت جذب گرد و خاک محفظه به پوشال ها و انتقال آن ها به فضای منزل اشاره کرد.

همین پدهای سلولزی با اعتنا به دانسیته زیاد بالایی که دارا هستند مانع ورود گرد و غبار به محفظه می‌شوند و همینطور دیگر نیاز نمیباشد آن ها را مثل پوشال سالانه ردوبدل فرمایید و به طور معمول می توان از هر پد به مدت سه سال به جهت یک دستگاه به کارگیری نمود.

از معایب همین نوع می توان به صدای دوچندان آن را اشاره کرد که عمده خریداران هم آن را تیتر کرده اند براین اساس خوبتر هست قبل از خرید کردن متاع همین نکته را حیث نمایید.

همین متاع مهم موتوری قوی هست و به وسیله کمپانی موتوژن طراحی شده است. سیم نول را در ادامه کلیدهایی که خودشان مهم چراغ میباشند می بایست به نول پشت دکمه وصل کرد.

This has ​been cre ated by G​SA Conte nt Gener​at᠎or DEMO.

همین نصیب نیز می بایست در ادامه جایی از بدنه کولر قرار گیرد تا مرطوب نشود و مشکلات جبران ناپذیر پدید نیاورد.

همین فعالیت منجر میگردد که حرارت محفظه بیرون به بدنه شبکه تأثیر نکند و هوای درون شبکه در ادامه زمان عبور از شبکه گرم نشود.

نوع های کهن کولر آبی پرتال می بایست به شکل دستی اب را در ادامه درون محیط می ریختن البته کولرهای پرتابل تازه مجهز به شلنگ میباشند و به شکل مداد فعالیت مالامال نمودن محیط از آب را انجام می دهند. This post was done  wi​th GSA​ Conte nt Gener ator DEMO​.

در ادامه ساختار همین نوع کولر از پدهای سلولزی به کارگیری شده هست که در ادامه شکل نیاز به راحتی بتوانید در ادامه پنل پشتی کولر را گشوده کرده و پد را خارج بیاورید.

از آنجایی که حداکثر آب ریخته شده بر بر روی پدها جذب می شود تبخیر کمتری شکل گرفته و در ادامه عاقبت نیز مصرف آب و نیز مصرف الکتریسیته ذیل می آید.

حداکثر دمای محفظه تهویه مطبوع سلولز 40 مرتبه سانتیگراد است. نوع بالا زن به جهت کاربری های مطلوب هست که مهم شبکه کشی متمایز میباشند در ادامه عاقبت قابلیت به کارگیری از کولر بغل زن را ندارند. ​Th᠎is c᠎on​te᠎nt has been g​en᠎er​at ed by G SA Con᠎te nt​ Generat᠎or Dem ov ersion.

البته در ادامه همین کولر قابل حمل ریتون از پدهای سلولزی به تیتر جایگزین پوشال به کارگیری شده هست که نیکی گرد و غبار را جذب می‌کنند و نیکی نقص‌ ریختن آب در ادامه اطراف کولر به جهت آن ها وجود دارد.

دیگر مزیت به کارگیری از کولر آبی هم کارگزاشتن ریلکس و مراقبت آسان از همین دستگاه هست چون همین دستگاه برخلاف کولر گازی از نصیب های پیچیده ای نظیر کمپرسور ساخته نشده است.

خواندن
بازیگوشی نظامی!

۱.از شوینده های کف کننده نظیر پودر رخت شویی و مایع پیاله شویی به کارگیری نکنید چون کولرتان مالامال از کف می شود.

از طرف دیگر، سیستمهای تهویه مطبوع استاندارد به کمپرسور متکی میباشند تا مبرد مایع را به فضای کوچکتر فشار دیتا و آنگاه آن را از شیوه مبدل حرارتی منتقل نمایند تا گرما از هوا بیرون شود.

در ادامه همین وسیله پوشال هایی وجود دارا هستند و موقعی که آب متحرک بر بر روی همین پوشال ها قرار گرفت و جریان هوا به همین پوشال های تر بازخورد کرد همین مراحل سبب ساز خنک شدن هوا می شود.

در ادامه همین وسیله پوشال هایی قرار گرفته شده و هنگامی که آب متحرک بر بر روی همین پوشال ها قرار می‌گیرد جریان هوا به همین پوشال های تر بازخورد می کند و این فرآیند منجر خنک شدن هوا می گردد.

مواقعی از جلمه اقتدار کولر، دارای برند، میزان مرغوب بودن ساخت، نظرات خریداران، مقدار فروش و همینطور قابلیتهای گوناگون همین کولرها در ادامه تعیین دخالت داشتند و هر یک از همین کولرها به برهان قبول شدن در ادامه یک یا این که چندین میزان گفته شده در ادامه لیست قرار دیتا شدهاند.

از دیگر مزیت های همین نوع کولر می توان به مواقعی همچون: دارا بودن چهار چرخ جهت حمل، دارا بودن دو موتور سرعت، کارکرد دو حالته حرفه یا این که کولر، کارگزاشتن و حمل آسان اشاره کرد.

موردها کاربرد مدار کولر آبی را می اقتدار به چگونگی کارگزاشتن کولر آبی نسبت داد. کولر آبی پرتال هیتما با اقتدار 600 متر مکعب در ادامه ساعت با امکان سرمایش و گرمایش و همینطور مجهز با فیلتر سلولزی که باد زیاد خنک و مطبوعی را تولید میکند.

هر چه کولر آبی پوشالی مهم اقتدار موتور بیشتری باشد اقتدار پرتاب باد بیشتری خواهد داشت. نوع های مهم گنجایش 12000 نسبتا صنعتی محسوب می شوند چون به جهت متراژهای بزرگتر از ساختمان مسکونی ساخته شده اند.

در ادامه اثر تبخیر آب، هوا و یا این که هر چیزی که در ادامه تماس با آن باشد، سرد می شود. باشد، به فعالیت آورید.

کولر آبی پرتابلی که بعدها مد حیث شما را داشته باشد، پرتاب باد و اقتدار سرمایشی آن به جهت فضای گزینه حیث شما مطلوب باشد، کمترین مقدار رطوبت را در ادامه هوا تولید نماید و همینطور میزان مرغوب بودن تولید و قیمت قابل قبولی داشته باشد، بهترین کولر آبی پرتابل به جهت شما میباشد، که در ادامه همین مطلب ما‌درها ۱۰ نوع برتر را معرفی کرده ایم و همین احتمال وجود دارااست که کولر پرتابل مد حیث شما در ادامه فی مابین آن ها باشد.

واحد اندازگیری سوز و سرما و پرتاب باد کولرابی cfm می باشد در ادامه هر کولر مشخصات % بازدهی و cfm آن در ادامه پشت کولر ذکر شده وجزواطلاعت محصو ل می باشد.

درصورتی که بازدید کردید تسمه پوسیده شده، آن را ردوبدل کنید. هرسال می بایست پوشال کولرتان را ردوبدل نمایید و کولر را به وسیله سرویسکار، خدمت نمایید، بطوریکه سطح های داخلی و کف کولر هم می بایست تماماً تمیز شود، چرا که پوشال کولرها مملو از گرد و غبار و قارچ و باکتری هست و از آنجا که درون کولر آبی مرطوب هست و آفتاب هم به درون کولر نمیتابد، همین آلودگی ها با جریان هوا به درون منزل خط مش مییابند.

خواندن
لوله UPVC شرکت نیکاب خاوران

یکی از از بزرگترین معایب کولر آبی پوشالی عبور گرد و خاک از درون دستگاه به داخل ساختمان است. مزیت همین پدها همین هست که به علت دانسیته بالا، اذن ورود گردوغبار و ذرات کوچک را به داخل پروانه موتور و درنهایت نیز فضای خانه نمی دهند.

کولر آبی با حرفه هوادهی پروانه ای یا این که آکسیال : در ادامه همین گونه کولرهای آبی که مستقیما در ادامه محل پنجره قرار می گیرند، صرفا قابلیت هوادهی مستقیم و سوای قابلیت عبور هوا از شبکه وجود دارد.

در ادامه صورتی که پروانه تهیه نباشد، به صدق حرکت نمی کند و % بالایی از اقتدار موتور را هدر میدهد. با همین حساب شما می بایست زمان خرید کردن کولرهای آبی به گرمای حوزه‌ ای که زندگی میکنید و متراژ منزلتان اعتنا داشته باشید تا با تعیین کولری با اقتدار مطلوب خنکی مطلوبی نیز به فضای منزل تان در ادامه فصل تابستان بدهید.

یکی از از همین نکته ها به عبارتی موردی هست که چنانچه هوای منطقهی شما مرطوب است، از کولرهای آبی به کارگیری نکنید؛ از دیگر موردها حیاتی همین هست که چنانچه متوسط مرتبه حرارت منطقهی شما بالای 40 درجهی سانتیگراد است، نسبتاً کولرآبی پاسخگوی شما نخواهد بود و با هر مقدار اقتدار و مصرف الکتریسیته کولر آبی نمی توانید مرتبه حرارت منزل را به مرتبه حرارت گزینه حیث برسانید.

سیستم آبرسانی همین کولرها طوری طراحی شده هست که تمامی آب خروجی پمپ را بروی پوشالها پخش می کند. در ادامه دوران خدمت کولر آبی می بایست سبد پمپ آب را تمیز نمایید تا رسوبهای آن قطع شوند.

می بایست با هر توشه خدمت کولر آبی، آن را هم آنالیز کنید. اعدادی که اقتدار کولر های آبی را اعلام می کنند، به ما‌درها نشان می دهند که آن کولر در ادامه هنگامی مشخص ، اقتدار مکش و دمش چه مقدار هوایی را دارد.

چنانچه به دنبال کولر آبی پرتابل میباشید ما‌درها کولر آبی هیتما را برایتان توصیه می‌کنیم چرا که همین نوع علاوه بر با میزان مرغوب بودن بودنش مهم ظاهری قشنگ و مخصوص به شخص هم میباشد.

ما‌درها همین ۱۰ کولر آبی پرتابل را بر چه حیاتی تعیین کرده ایم؟ علاوه بر آن با اعتنا به نیاز کولر می توانید هر یک از همین سرویس ها را به تنهایی اخذ کنید.

علاوه بر همین عامل ها غیر مستقیم دیگری هم وجود دارااست که در ادامه انتخاب قیمت آخری همین محصولات اثر گذاری گذار هستند.

برندهای متفاوتی در ادامه هم اکنون ایجاد کولر آبی قابل حمل یا این که پرتال میباشند که از بهترین ها می اقتدار به برفاب، آبسال، ریتون، آزمایش، مایدیا و جنرال اشاره کرد، البته در ادامه حیث داشته باشید که فقط اعتنا به مارک فعالیت اشتباهی است، شما می بایست علاوه بر مارک به میزان کولر، اقتدار کولر و بقیه امکانات آن اعتنا داشته باشید.

قیمت کولر آبی در ادامه جمهوری اسلامی ایران به فاکتورهای متفاوتی بستگی دارد. از حیاتی ترین مزیت های کولرهای آبی نسبت به اشکال گازی: قیمت ذیل تر، هزینه و نیاز زیاد کاهش به جهت تعمیر احتمالی آن ها است.

در ادامه ضمن متاع خریداری شده می بایست از قیمت مطلوب نیز برخوردار باشد. در ادامه نخست می بایست صد رد صد متراژ را تحلیل کرده و بر شالوده آن، گنجایش کولر آبی پوشالی مطلوب را تعیین کرد.

خواندن
فکر کنید جوشکاری ورق گالوانیزه شما ایمن است؟ پنج روشی که می‌توانید امروز آن را از دست بدهید

کولرهای آبی پوشالی یکی از از پرکاربردترین و کهن ترین اشکال کولر مصرفی در ادامه فی مابین مردمان هستند. البته به حیث متخصصین از آنجا که این پدهای سلولزی موجود در ادامه کولر آبی سلولزی مقدار راندمان و تلاش کولر را بالا می برد و همینطور سبب ساز کمتر هزینه های مصرفی انرژی و هدر رفت آب می‌شوند پس صد رد صد نمیتوان گفت که هزینه بالا جزو ایرادات کولر آبی سلولزی هست البته با همین هم اکنون به جهت اشخاصی که دارایی محدودی دارا هستند همین هزینه سنگین می باشد.

از دیگر مزیت های کولر آبی هیتما می توان به مجهز بودن آن به تایمر و ریموت در دست گرفتن اشاره کرد بطوریکه هر شخصی به واسطه ی تایمری که در ادامه دستگاه تعبیه شده هست می تواند مدت دوران به کارگیری و دوران دلخواه جهت خاموش شدن دستگاه را تعیین نماید.

کارکرد کولرهای آبی عادی معمولاً بر شالوده خنک شدن هوا هست . یکی از از وسیله های سرمایشی پرکاربرد کولر گازی هست که در ادامه هم اکنون جایگزین شدن به جای کولرهای آبی است.

کولرهای آبی معمولی، اکثرا براساس خنک شدن هوا فعالیت می کنند. پدهای سلولزی، ذرات معلق و آلودگی هوا، گرد و غبار، باکتری، قارچ و سایز ذرات میکروسکوپی که در ادامه هوا معلق میباشند را به خویش جذب کرده و مانع پخش آن، در ادامه محفظه داخلی خانه میشود.

به برهان داشتن لایه های چندین لایه شباهت متعددی به آشیانه زنبور دارا هستند که وضعیت تسویه هوای به خویش گرفت وباعث جلو گیری از ورود ریزگرد های معلق در ادامه هوا به محل زندگی شما می شود.

کولرهای آبی با اقتدار های گوناگون در ادامه بازار جمهوری اسلامی ایران وجود دارند. درچند سال آخر کولر های آبی با پات سلولزی وارد بازار شده همین کولرها نقاط صعف و قوتی دارد.

کولر آبی عادی آبسال در ادامه گنجایش های زیاد متنوع وارد بازار شده است. فقط نیاز کارگزاشتن کولر آبی هم اجرای سیستم لوله کشی آب آن است.

و کولر های هوادهی از بالا مطلوب کارگزاشتن در ادامه ایوان یا این که بالکن ها می باشد. جور دیگر کولرهای پرتابل میباشند که جهت کارگزاشتن آن ها نیاز به شبکه کشی هوا و لوله کشی آب نیست.

پیشنهاد می نماییم که به جهت بالا بردن راندمان همین کولرها، هرساله پوشال هایشان را عوض نمایید و آن ها را در ادامه کنار نور مستقیم آفتاب یا این که در ادامه محفظه بسته که قابلیت رد و بدل شدن هوا به لطف وجود ندارد قرار ندهید.

پدهای سلولزی مقاومت زیاد بالایی دارا هستند و قدمت آن ها نسبت به پوشال، عمده است. سیستم سرمایشی کولر LC50 از گونه تبخیری هست و به این برهان خنک کنندگی بیشتری نسبت به دیگر نمونههای کولر آبی دارد.

گونه كولر را متناسب با بخش ها آب و هوایی تعیین كنید. با مالامال شدن مخزن تخلیه آب، وزن کولر ارتقاء می یباد و حمل و نقل آن سخت می شود.

شناور وسیله ای هست به جهت تهیه مقدار و طول آب داخل محیط کولر آبی که از سرریز شدن آب خودداری می نماید و قابل تهیه می باشد و صحیح قرار گرفتن شناور کولر آبی در ادامه بازدهی کولر اثر گذار هست .

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی میانه (6)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *